
Blok 1 ( 6:30 - 8:30 )
- Schodzenie się dzieci
- Zabawy indywidualne według zainteresowań dzieci
- Realizacja pomysłów własnych
- Indywidualne zabawy z opiekunkami stymulujące rozwój dziecka
- Możliwość konsultacji rodziców z opiekunkami
- Słuchanie muzyki relaksacyjnej
- Gimnastyka poranna
- Zabiegi higieniczne , przygotowanie do śniadania
Śniadanie ( 8.30 - 9.00 )

Blok 2 ( 9:00 - 11:30 )
- Czynności higieniczne po śniadaniu
- Zabawy i zajęcia edukacyjno – rozwojowe wspierające wszechstronny rozwój dziecka ( realizowane w oparciu o miesięczne plany pracy )
- Zabawy plastyczne
- Zabawy techniczne i konstrukcyjne kształtujące motorykę małą
- Zajęcia logopedyczne oraz wspierające rozwój mowy dziecka
- Zajęcia ruchowe kształtujące motorykę dużą , orientację w schemacie ciała i w przestrzeni
- Zabawy muzyczno – rytmiczne
- Zabawy naśladowcze i parateatralne
- Spacery lub zabawy na placu zabaw
- Zabawy z językiem angielskim
- Atrakcje i goście w żłobku ( teatrzyki , fotograf, dogoterapia itp.)
- Zabiegi higieniczne , przygotowanie do obiadu
Obiad - zupa ( 11:00 - 11:30 )

Blok 3 ( 11:30 - 14:00 )
- Czynności higieniczne przed odpoczywaniem – trening czystości
- Wysadzanie dzieci na nocniki
- Zabiegi pielęgnacyjne przed leżakowaniem
- Relaks
- Muzyka relaksacyjna
- Słuchanie bajek czytanych przez opiekunki
- Relaksacja z użyciem mini masażyków ( według potrzeb dzieci )
- Pobudka
- Zabiegi pielęgnacyjne i wysadzanie dzieci na nocniki
- Ubieranie dzieci lub pomoc w ubieraniu się
- Czynności higieniczne przed obiadem
Obiad - drugie danie ( 14:00 - 14:30 )

Blok 4 ( 14:30 - 15:30 )
- Zabiegi higieniczne po obiedzie
- Zabawy i zajęcia z językiem angielskim
- Zabawy kołowe ze śpiewem
- Zabawy kierowane przez opiekunki
- Zabawy integrujące grupy np. z chustą Klanzy
- Sezonowe zabawy na tarasie lub na placu zabaw
Podwieczorek ( 15:30 - 16:00 )

Blok 5 ( 16:00 - 17:00 )
- Zabawy indywidualne realizujące potrzeby dzieci
- Swobodne zabawy w kącikach działań
- Zajęcia i warsztaty z rodzicami
- Rozchodzenie się dzieci do domu
- Możliwość indywidualnych rozmów rodziców z opiekunkami oraz konsultacji